Apple v pátek nechá své fanoušky, aby si vyzkoušeli dlouho očekávané Apple Watch. Do několika stovek Apple Storů dorazila první várka chytrých hodinek a zájemci si je budou moci otestoval a případně i předobjednat. Naostro se hodinky začnou prodávat až za dva týdny – 24. dubna.

Pro Apple jde o velkou událost, a tak se není co divit, že se spolu se zahájením prodeje Apple Watch pustil i do přestavby míst, kde je bude nabízet, tedy zmíněných obchodů Apple Store. Na jejich přestavbě pracovala kromě šéfa applovských designérů Jonyho Ivea i viceprezidentka Applu Angela Ahrendts. Ta dokonce prohlásila, že chce, aby Apple Story vypadaly jako místa, kde lidé za historický produkt Applu s radostí utratí stovky tisíc.

Podrobnosti o tom, jak budou nové prostory prodejen, jejichž vzhled se za posledních 14 let téměř nezměnil, vypadat, Apple neprozradil. Něco ale přeci jen možná víme. Na internet unikla drobná informace o vylepšení prodejen a Applem posedlý blog 9to5Mac zveřejnil fotky „magických“ stolů, na kterých se budou pomocí speciálních programů rysy a funkce Apple Watch představovat.

Vyzkoušet si Apple Watch nebudou moc všichni – tuhle možnost budou mít jen ti zákazníci, kteří si návštěvu předem zarezervovali, a i oni si budu moci vyzkoušet jen dva modely.

S touto strategií přišla Angela Ahrendts – chce tak zabránit zbytečným frontám a marnému čekání. „Řekněte zákazníkům, že mají možnost si produkty prohlédnout i online a ukažte jim, jak jednoduché je si Apple Watch přes internet i zakoupit,“ napsala Ahrendts v její příručce pro zaměstnance, kterou zveřejnil Business Insider.

Apple Story ale budou nabízet i soukromé hodinové schůzky pro VIP zákazníky, a to pouze těm, kdo se rozhodnou za chytré hodinky zaplatit částku přesahující v přepočtu 250 000 korun.

S vylepšeným designem prodejen se nezapomnělo ani na prodavače, kteří na sobě budou mít nově navržená trička v tmavě modré barvě. Ahrendts věří, že tak zaměstnanci budou vypadat elegantněji než v královsky modrých tričkách, která nosili až doposud.

Apple bude svou novinku nabízet i ve vybraných obchodních domech, které Ahrendts pečlivě vybrala. Patří mezi ně například londýnský Selfridges nebo Galerie Lafayette v Paříži. Tyto domy přitahují majetnou klientelu, která je zvyklá za luxusní doplňky a nové trendy utrácet sta tisíce.

Tim Cook společně s jeho týmem v Cupertinu doufají, že Ahrendts, která jako CEO Britského domu s luxusní módou Burberry závratně zvýšila příjmy a zvýšila obrat akcií o 300%, bude mít stejně zázračný vliv i na zisky z prodeje Apple Watch.

Pozn. red.: U nás se Apple Watch zatím prodávat nebudou, zájemci si pro ně mohou zajet nejblíže do Německa, které je na seznamu devíti zemí, kde budou hodinky od 24. dubna dostupné. Podle 9to5mac se Apple Watch budou prodávat zatím v Austrálii, Kanadě, Číně, Francii, Německu, Hongkongu, Japonsku, Velké Británii a v USA.


Čtěte také:

Apple Watch jsou první dítě Tima Cooka. Teď se ukáže, jak si v čele Applu vede