Platí se 4,5 milionu dolarů za půl minuty, což je nejdražší reklamní čas na planetě. U televize je přes sto milionů lidí.

V USA neexistuje nic, co by mělo v televizi větší sledovanost než finále ligy amerického fotbalu NFL. Vlastně neexistuje nic, co by byla větší televizní událost. Reklamy se nepřepínají, ale všichni se na ně těší. Vyhráli New England Patriots a našli jsme ještě jednu reklamu, která je možná ze všech nejlepší:

Tohle je 10 reklam, o kterých se mluví nejvíc.

1. McDonald’s – Pay with lovin

Teď hned zavolej mámě a řekni jí, jak moc ji máš rád. McDonald’s spouští v USA novou kampaň, kdy se u kasy budou náhodně vybírat zákazníci, kteří dostanou všechno zadarmo –pokud splní to, co se po nich chce. A nechce se po nich nic víc než kousek lásky, v různých variacích.

2. Budweiser a ztracené štěně

Hra na city, které je rozumět i bez výkladu.

3. Snickers – Když máš hlad, nejsi to ty

Pokračování toho, co už známe i v Česku.

4. NFL proti domácímu násilí

Konec legrace. Tohle je mrazivá kampaň proti domácímu násilí, kterou dotuje sama fotbalová liga NFL. Slogan na konci lze přeložit jako „Když se někomu těžko mluví, je na nás, abychom lépe naslouchali.“

5. Always „like a girl“

Když někdo řekne „běží jako holka“, obvykle to moc velká pochvala není. Ale v životě je to složitější. Kdybyste nerozuměli, tak ta holčička na konci říká, že běžet jako holka znamená běžet nejrychleji, jak to jde.

6. BMW – Co je to vlastně ten internet?

Před 21 lety si tahle dvojka v televizním studiu lámala hlavu nad tím, co je to internet a zavináč. Dnes se diví tomu, v jak zvláštním autě to jedou.

7. T-Mobile & Kim Kardashian

S touhle službou vám neutečou data, která jste nestihli vyčerpat. A Kim Kardashian vám vysvětlí, že je to škoda.

8. Carl’s Jr. a dívka, která ráda chodí nahá

Netřeba nic vysvětlovat.

9. Toyota & How Great I Am

Obraz obstarává paralympijská snowboardistka Amy Purdy, slova boxer Muhammad Ali.

 

10. Victoria‘s Secret – I’m in a mood for love. 

No comment. Video najdete tady. A stojí za to, se na něj podívat.

A tohle je reklama, kterou jsme našli v pondělí a které byla údajně úplně nejlepší ze všech:

Mophie a konec světa 

Armagedon a Bůh, který mu nedokáže zabránit, protože se mu vybil telefon. Kdyby používal nabíjecí kryty společnosti Mophie, tak by se to nestalo.

 


 

Kdybyste se chtěli přenést do jiné doby a zavzpomínat na staré československé reklamy z jiného světa, tak můžete tady: 10 totalitních reklam, na které jste už naštěstí zapomněli