Aktuální vydání magazínu Forbes

Engage Prague 2017: I kdyby Facebook zkrachoval, chování lidí už se nezmění

Pošli to dál

Praha + největší světové marketingové kapacity = konference Engage Prague. Letos už její třetí ročník. O tom, že se to tento týden bude v metropoli zvučnými jmény jen hemžit, svědčí například účast ředitele social & digital komunikace ve společnosti Pfizer Chada Parizmana, Laury Hilliger z Greenpeace nebo Beverly Jackson z MGM Resorts, která bývá často označována jako jedna ze současných digital innovators.

Největší evropskou konferenci o digitálním marketingu a vlivu sociálních sítí pořádají stejně jako v předchozích letech Socialbakers a letos proběhne v termínu od 17. do 19. května. Návštěvníci se mohou těšit na tři dny plné přednášek a workshopů, které povedou přední světoví odborníci. Ústředním tématem konference bude „Changing the World Through Social“.

Čtěte také: Nejzajímavější myšlenky z Engage 2016: Nebuďte robot a Snapchat je král

Zde jsou citáty vybraných hostů letošní konference:

„Nepodceňujte význam sociálních sítí. Zamyslete se nad tím, jak může obsah vnímat váš táta v porovnání s vaším malým bráškou. Sociální sítě jsou nová média, média budoucnosti, takže jestli chcete budovat podnik s budoucností, dejte na první místo sociální sítě.“
Steven Bartlett, CEO v britské marketingové společnosti Social Chain

„Facebook má příjmy 18 miliard dolarů ročně. A používá ho 1,6 miliardy lidí měsíčně. To přece není žádná bublina. A i kdyby Facebook zkrachoval, chování lidí se už nezmění.“
Jan Řežáb, zakladatel firmy Socialbakers

„Ve chvíli, kdy jsme propojili naši práci s tím, co se aktuálně děje ve světě, jsme se dočkali opravdového úspěchu. Hashtagy na Twitteru jako #BackToTheFutureDay a #TubeStrike nám umožnily šířit naše poslání a dosáhnout pozornosti v digitální sféře. Pokud něco takového děláte, ujistěte se, že váš obsah je relevantní a neplácáte jen tak naprázdno. Zjistili jsme, že nejvhodnější je postovat ve chvíli, kdy máte opravdu co říct. Nic jako náhražka dobrého a relevantního obsahu totiž neexistuje.“
Alice More O’Ferrall, manažerka sociálních médií ve Světovém fondu na ochranu přírody WWF

„Co nám sociální média umožnila, bylo zrychlit tempo vlivu. Lidé z celé země získali rychle společnou řeč a možnosti, jak se vzájemně propojit a organizovat se rychleji než kdy dříve. Dělo se tak právě díky sociálním sítím, které umožňovaly informace rozšířit, a změnily, kdo rozhoduje o tom, co je nosičem zprávy.“
DeRay Mckesson, americký aktivista v oblasti lidských práv

„Sociální sítě by se neměly brát jako kampaň, protože se jedná o trvalou součást značky, nejen o jednorázovou záležitost se začátkem a koncem. Je to spíše podobné call centru, kdy jsou zákazníci se značkou v neustálém spojení.“
Tom Fishburne, zakladatel společnosti Marketoonist

„Obama byl prvním prezidentem, který aktivně začal využívat sociální sítě. A to včetně aplikace Messenger pro Bílý dům, kterou jsme s mým týmem zprovoznili, aby se Američané mohli lépe spojit s tehdejším prezidentem.“
Laura Miller z kanceláře pro digitální strategie Bílého domu

„Naše strategie sociálních sítí používá příběh jako základní stavební kámen. Zaměřujeme se na vyprávění příběhů vždy, kdy je to možné. Cílem je vytvořit dlouhodobé vztahy s našimi loajálními zákazníky, stoupenci a potenciálními hosty. To nám pomáhá budovat zkušenosti, které jsou jedinečně přizpůsobené k udržení vedoucí pozice v našem odvětví. Prostřednictvím vyprávění příběhů si vytváříme nové stoupence.“
Beverly Jackson z globální hospitality a zábavní společnosti MGM Resort


 

Čtěte také