Aktuální vydání magazínu Forbes

Luxusní hotely i noční kluby. Návrhář Karl Lagerfeld se vrhá mimo módu

Pošli to dál

Výrok dne: „Jsem živoucí značka (angl. label). Mé jméno je Labelfeld, ne Lagerfeld.“

V duchu svého osobního motta rozšiřuje módní návrhář Karl Lagerfeld osobní brand a spouští mezinárodní ubytovací skupinu pod názvem Karl Lagerfeld Hotels & Resorts.

Podle dlouhodobé licenční dohody s amsterodamským ubytovacím holdingem Brandmark Collective bude Lagerfeldova skupina zahrnovat luxusní hotely, restaurace, soukromé kluby a také rezidenční bydlení.

Veterán módního průmyslu, který se v oboru pohybuje už víc než 60 let, a nyní i šéf designu a kreativní ředitel značek jako Chanel, Fendi nebo té své – Lagerfeld –, se již delší dobu zaměřuje na navrhování designu interiérů pro nejznámější hotelové řetězce.

Čtěte také: 3D kostým jako Lady Gaga. Rýsuje se trojrozměrná budoucnost české módy

Třiaosmdesátiletý Lagerfeld jen v tomto roce navrhl například šestihvězdičkový, dvacetipodlažní hotel v Macau nebo lobby rezidenčního komplexu v americkém Miami zvaném Estates at Acqualina, který staví realitní fond Donalda Trumpa. Oficiální otevření obou projektů se plánuje na příští rok.

the-estates-at-acqualina1-1200x675-1200x675

The Estates at Acqualina

Toto jaro pak představil design restaurace a bazénu v hotelu Metropole v Monte Carlu. Jeho stopy můžeme najít i v singapurském hotelu Sofitel nebo v pařížském Hôtel de Crillon.

sans-titre-6_1430993065

Hotel Metropole v Monte Carlu

„Expanze naší značky do segmentu ubytování jen odráží naši vizi šířit zážitky vycházející z životního stylu Karla Lagerfelda,“ tvrdí ředitel Lagerfeldovy značky Pier Paolo Righi.

I když návrhář nezveřejnil žádné fotky nebo vizualizace svých hotelů, dá se očekávat, že ponesou estetické znaky Lagerfelda. Jde především o černobílý dekor a možná i o umělecké prvky inspirované jeho kočkou Choupette, která se stala múzou pro většinu jeho značek.

Lagerfeld se novým projektem vepsal na rozrůstající se seznam světových módních návrhářských skupin, které se časem rozvětvily i do hotelového byznysu. Jde například o brandy, jako je Giorgio Armani, Bulgari nebo Versace.

gettyimages-612965764-1200x799

Karl Lagerfeld

Brzy se tedy může stát, že na sobě budete mít oblečení od značky Fendi, boty od Chanelu, kabelku z nové kolekce Karl Kocktail, v tom všem se půjdete navečeřet do jedné z jeho restaurací a poté se pobavit na party v Karl klubu uvnitř Karl hotelu.

Čtěte také