Aktuální vydání magazínu Forbes

Proč si byznysmeni pořizují veterány? Ukážou vám to šéfové Avastu i Mattoni

Pošli to dál

Pozvali jsme majitele tří velkých firem na mostecký autodrom, abychom s nimi zahájili veteránskou sezonu a podívali se na vozy, které jim přirostly k srdci.


František Piškanin, Hopi

Zakladatel Hopi, jedné z největších středoevropských logistických skupin, denně dohlíží na stovky vlastních kamionů jezdících po Evropě a doma si pak dělá radost starými vozy.

„Člověk si plní sen. Jsou to auta, na která jsem v mládí koukal jako na nedostižnou zbožnost,“ uvedl pro Forbes. Více vám řekne sám.


Alessandro Pasquale, KMV

Šéf a spolumajitel Karlovarských minerálních vod, pod něž patří i značka Mattoni, získal vztah k veteránům už v dětství. Stará auta začal sbírat jeho otec, když bylo Alessandrovi šest let.

„Vyrůstal jsem mezi nimi a to už mi nikdo neodpáře,“ směje se Alessandro Pasquale, který do Mostu přivezl nejstarší vůz.


Eduard & Eduard Kučerovi, Avast

Zakladatel antivirového obra Avast Software Eduard Kučera spolu se svým synem vzali do Mostu svůj youngtimer Lotus Esprit S2.2 – auto, které zářilo jako ponorka také v bondovce Agent, který mne miloval. Kouzlu britského sporťáku podlehli před dvěma lety a jeden už jim shořel. Proč s pořídili další?


O veteránech těchto a dalších šéfů a zakladatelů českých firem si můžete přečíst více v aktuálním, květnovém vydání Forbesu, které je právě v prodeji.

Čtěte také