Nejenže je nejlépe vydělávajícím fotbalistou planety a v nedělním finále mistrovství světa proti Francouzům dost možná přidá ke svému statusu legendy další blyštivý zápis. Portugalský útočník Cristiano Ronaldo je nově i byznysmen. Investoval totiž přes 40 milionů dolarů do sítě hotýlků na Madeiře, v Lisabonu, Madridu a pár kroků od Times Square v New Yorku a pojmenoval je (jak taky jinak, že?) CR7. Neboli podle svých iniciál, čísla na dresu a stejně, jako se už jmenuje jeho značka spodního prádla, kopaček a vůní.

Půjde o společný podnik 31letého nagelovaného fotbalisty a společnosti Pestana Hotel Group, kterou vlastní a vede Dionísio Pestana. Oba muži pocházejí z Madeiry a jejich obchodní vztah je založen na letech přátelství. První hotel otevřel právě tento víkend na Madeiře, Lisabon bude následovat v srpnu, New York bude uveden do provozu za rok a madridský hotel umístěný na nejznámější nákupní třídě města má být podle plánu otevřen v roce 2019.

Madeira2

„A já chci být u otevření každého jednoho z nich,“ tvrdí Ronaldo. Šuškalo se i o tom, že Ronaldo koupí jeden hotel v Monaku spolu s Donaldem Trumpem, ale přednost dostal New York.

Čtěte také: Ronaldo, Messi, Ibrahimović… Toto je 20 nejlépe placených fotbalistů

„Mou prací je hrát fotbal, ale to nemůže trvat donekonečna,“ uvědomuje si Ronaldo a už se těší na nový směr svého života. „Proto jsem se rozhodl věnovat tomuto novému projektu, ve kterém mám kolem sebe ten nejlepší tým. Jsem pořád mladý, ale už myslím na svou budoucnost, svého syna a rodinu.“

Madeira

Madeirský hotel se nachází v přístavu ve Funchalu a sousedí s fotbalovým muzeem Cristiana Ronalda. Má 48 pokojů a v nejvyšším patře Ronaldovo apartmá s bazénem, relaxační terasou a unikátními výhledy. V centru Lisabonu je hotel umístěn rovněž poblíž vody, nabízí 82 pokojů a znovu jedno Ronaldovo apartmá.

„Madeira je nádherná a v Madridu zase hraju, takže to dohromady dává smysl,“ říkal. „Toto je největší projekt mého života a je to úplně něco jiného ve srovnání s tím, co dělám teď. Původně jsem uvažoval jen o jednom hotelu, takže odstartovat se čtyřmi, to je velký výkop. Je to, jako byste hráli poprvé fotbal a v zápase nasázeli moře gólů.“

Madeira1

Jde o takzvané butikové hotely, které mají přilákat cestovatele z generace millennials. Ubytování možná neponese nálepku luxusní, ale přesto má přitáhnout movitější klientelu. Značka CR7 bude prostoupena celým hotelem: vůněmi, plánovanou řadou nábytku CR7 a v každém pokoji také uměním inspirovaným právě Ronaldem a fotbalem.