Aktuální vydání magazínu Forbes

Skluzavky a tobogany za 200 milionů dolarů. V Karibiku vzniká ostrov snů

Pošli to dál

Co říkáte, zvládli byste strávit den ve vodním světě v Karibiku, obklopeni jen těmi nejkrásnějšímu soukromými plážemi s azurově modrou vodou? Pokud ano, rezervujte si v roce 2019 letenku na Bahamy.

Čtěte také: Neobjevená Kambodža. Kde se v Siem Reapu skvěle najíst a nenapálit se

Společnost Royal Caribbean International, která se specializuje na výletní plavby, se za 200 milionů dolarů rozhodla z malého ostrůvku CocoCay, který doteď sloužil jen jako zastávka pro relaxaci a šnorchlování, udělat velký ráj pro milovníky skluzavek a toboganů.

Cestovní kancelář má v plánu síť soukromých ostrovů s omezeným počtem vstupů vybudovat po celém světě a CocoCay je pionýrem celého projektu.

Na koho cílí? Především na mladé rodiny s dětmi a mladé lidi, kteří jsou ochotní investovat do kvalitního zážitku. Ti pak budou moct ocenit mnohé z atrakcí, které zábavní vodní park nabídne. Například nejvyšší skluzavku v Severní Americe, která bude vysoká přes 40 metrů, ale také největší bazén s vlnami v Karibiku.

Pro ty, kteří neholdují toboganům, ale nebojí se výšek, budou celý ostrov křižovat lana, na kterých se návštěvníci budou moct svézt a překonávat různé překážky. Na relaxaci se ale nezapomnělo. Dvě luxusně zařízené a vybavené pláže poslouží těm, kteří si na chvíli chtějí oddychnout nebo si vyzkoušet paddleboarding či se projet kajakem s proskleným dnem. Krása.

Pokud si říkáte, že je zvláštní, že cestovní kancelář investuje do soukromého ostrova, nejste sami. „Je rozhodně pravda, že lodě jsou naší hlavní atrakcí a jsme pyšní na jejich technické vybavení, které doufám oceňují i naši zákazníci,“ říká CEO Royal Caribbean International Michael Bayley. „Ale zároveň věříme, že nejen cesta, ale i destinace, do kterých naše zákazníky vozíme, by měly odpovídat vysokému standardu, na kterém si naše společnost zakládá.“

A co den na CocoCay návštěvníky vyjde? Ceny ještě nejsou definitivní. Co ale jasné je, že za atrakce na ostrově si zákazníci budou muset připlatit extra. Stejně tak jako za alkoholické drinky. Jídlo ale zůstane zdarma.

Ani několikapatrové luxusní zaoceánské lodě, kterými se společnost pyšní, nezůstanou beze změn. Když návštěvníky přestane bavit slunění na palubě, budou si moct zahrát laser tag, zažít jinou virtuální realitu nebo třeba bungee jumping.

Je tedy vidět, že výstavba na ostrově CocoCay je jen začátek velké změny, která má za cíl ze společnosti Royal Caribbean udělat jednoho z lídrů na poli cestovního ruchu.

Čtěte také