Tahle dvojka se prý dala dohromady díky Forbesu, po našem loňském rozhovoru s Leošem Marešem. Po něm si Ladislav Blažek vybral Mareše jako tvář svojí oděvní značky a teď už ví, že dobře udělal. „Kampaň jsme rozběhli v září a mediální ohlas byl okamžitý a kolosální,“ říká Blažek.

U aktuální kolekce podzim/zima chtěl mít meziroční nárůst tržeb o 15 procent. A za listopad má ještě o pět procent víc (celkem 35 milionů korun). To by se mělo výrazně projevit i v celkovém obratu za rok 2014, který Blažek vidí na 354 milionů korun v Česku a dalších 90 milionů na Slovensku. A prý na ně téměř jistě dosáhne.

„Pro Leoše je to rozhodně na pochvalu,“ radoval se Blažek ve středu, když představoval kolekci jaro/léto, v níž se známý moderátor a tvář Forbesu z titulní strany srpnového vydání 2013  pochopitelně cítí náramně. Jak sám říká: „Miluju být overdressed a nenávidím být underdressed.“

forbes_leos2

Z těchto obálek jsme vybírali tu nejlepší titulku Forbesu. S rozhodnutím nám nakonec pomohli čtenáři v hlasování na Facebooku . Pokud si toto číslo (8/2013) chcete objednat, napište na: forbes@send.cz.