Aktuální vydání magazínu Forbes

revolucie_sajt
handycase dva

Tohle je obal, se kterým budete moci svůj chytrý telefon ovládat z obou stran

Pošli to dál

Časy, kdy obaly na mobily a tablety byly jen ošuntělou základní ochranou, abyste si své drahocenné zařízení nepoškrábali, jsou dávno pryč. Dnes si s nimi můžete vyhrát skoro stejně jako se samotným smartphonem. Jedním z těch, kdo se snaží nabídnout opravdu chytrý obal, je i sanfranciský startup Handscape. Jeho obal HandyCase vám totiž umožní smartphony a tablety ovládat i prsty, kterými zařízení držíte, zezadu.

HandyCase se od ostatních obalů na první pohled nijak neliší: pasuje na zadní stranu vašeho smartphonu, je pevný a mobil na první pohled chrání. Jedinečný je ovšem tím, že mobily a tablety jaksi „zprůhledňuje“; prsty, kterými se obalu zezadu dotýkáte, totiž dokáže snímat tak, jako byste se jimi dotýkali displeje. A to znamená, že telefon či tablet můžete elegantně ovládat, aniž by vám prsty překážely ve výhledu na obrazovku.

handycase-1 (1)

HandyCase, jehož technologii si nechali výrobci patentovat, využívá bluetooth, kterým komunikuje s jedním či více zařízeními – zatím ho však využijí pouze majitelé produktů z Apple rodiny, a to konkrétně iPhonu 6/6+, iPadu Mini a iPadu Air, pro které se v současnosti tenhle obal vyvíjí. Velkou výhodou HandyCase je i to, že ke snímání prstů uživatele nevyužívá kameru ani infračervený systém, a je tak použitelný za jakéhokoli osvícení. Senzor s vysokým rozlišením umožňuje neustálou interakci a je schopen najednou zaznamenávat až 10 dotyků. Podle svých tvůrců podporuje řadu aplikací, takže jeho využití by nemělo být úplně omezené.

Co všechno nový obal umí, si můžete prohlédnout v tomhle videu:

A tím to nekončí, při používání HandyCase si můžete vybrat, jestli chcete, aby se prsty zobrazovaly jako lidské, robotí nebo třeba jako rentgenové snímky, tedy kosti. Samotný HandyCase by měl být k dostání v několika barevných provedeních, a sice ve zlaté, stříbrné, růžové a neonově zelené.

K získání financí využívá Handscape crowdfunding organizovaný prostřednictvím populárního Kickstarteru. K nasbírání cílové částky 100 000 dolarů si dali 45 dní a už za první den se jim podařilo vybrat téměř čtvrtinu. K 21. září (tedy 32 dní do konce sbírky) je vybráno přes 69 000 dolarů.

Čtěte také