skip to main content
E-commerce inspirace
BrandVoice jsou speciálně označené články a další typy obsahu, které připravuje kreativní studio Forbes BrandVoice Lab ve spolupráci s obchodními partnery. Jejich cílem je informovat o zajímavých produktech a tématech a propojit partnery se čtenáři. Pokud se chcete o BrandVoice dozvědět více, napište na ales.miklik@forbes.cz.

Prodej freshů bourá mýty o on-line nakupování

AdVoice

Češi prý nemají rádi změny a co se týká nakupování na internetu, patří mezi ty konzervativnější. Pražské rozvážení freshů s příznačným názvem Goodlok ale ukazuje pravý opak.

Další projekt technologického studia manGoweb (mimo stovek českých i zahraničních webů a aplikací stojí třeba za populárním bikesharingem Rekola) postavil svůj business na neprozkoumaném poli. Začal 100% coldpress freše prodávat přes Facebook Messenger a teď slaví úspěchy.

Stovky stálých zákazníků, tisíce freshů, kavárny a firemní odběry. A to všechno, včetně placení, probíhá s pomocí robota jen skrze chatovací okénko Messengeru. Stačí Facebook stránce napsat zprávu a bot se vás ujme.

„Takový způsob prodeje není úplně pro každého, ale hlad po podobných inovacích v nakupování je velký a nás to hodně baví. Stačí kouknout na frekvenci spouštění různých vychytávek u Amazonu a máte jasno,“ říká k tomu Pavel Fuchs z manGowebu. A dodává: „Goodlok je takové naše pokusné hřiště. Rychle a bezbolestně na něm testujeme různé způsoby personalizace, automatizované komunikace se zákazníky, zákonitosti logistiky a další zábavné věci, které na velkých produkčních projektech trvají spoustu času. Teď třeba testujeme mobilní appku s dost nestandardní nákupní flow a pozorujeme, jak se chová.“

Vyzkoušejte si objednat fresh přes Messenger nebo nakoukněte pod pokličku a vyzkoušejte aplikaci pro iPhone nebo Android.

Dobrou chuť!