Shoptet, největší česká e-shopová platforma, zažívá rekordní růst. Jen během dvou pandemických měsíců na ní vzniklo přes 1100 nových e-shopů a hlásí se i byznysy, které do té doby nechtěly mít s onlinem nic společného.
„Teď teprve začíná doba e-shopová,“ pochvaluje si šéf Shoptetu Miroslav Uďan s tím, že jeho firma zřejmě letos utrží rekordních 210 milionů korun oproti loňským 150 milionům, a do toho se mu v době po koronakrizi mnohem lépe obsazují technologické pozice. „Za posledních řekněme sedm let jsem výběr takto šikovných programátorů nezažil. Máme nyní možnost si opravdu vybírat,“ říká Uďan v dalším díle Forbes Byznys podcastu.
Proč je podle Miroslava Uďana e-commerce teprve na začátku? Proč jsou drony a virtuální realita e-shopové nesmysly? A proč se Shoptet musel změnit kvůli Martinu Žufánkovi? Poslechněte si celý podcast.
4. 6. 202032 minut poslechu
Zdravko Krstanov
šéfredaktor Forbes.cz
Zajímá ho, jak přemýšlejí ti, kteří se dostanou od nuly k jedničce. Sleduje startupovou scénu, akciové trhy a nejbohatší Čechy. Je autorem podcastu Funny Money a rozhovorů se špičkami českého byznysu, jako jsou třeba Daniel Křetínský, Marek Dospiva či Michal Strnad. Online verzi českého Forbes vede od roku 2022.