Módní značka Danny P. vznikla původně jako vedlejší projekt sportovce a kodéra Daniela Piteráka.

„Vždy jsem si na oběd bral jen peněženku s telefonem a podobně to měla většina mých kolegů. Obal podle mých představ, který by spojoval oboje, ale na trhu nebyl, tak jsem ho začal vymýšlet sám,“ vysvětluje Piterák, jak přišel ke svému podnikání.

Jeho kožené doplňky pro muže, kombinující například peněženku s obalem na iPhone, zaujaly samotný Apple, který jej před třemi lety jako první český výrobek zařadil do svého online Apple Storu.

„Pomohlo mi, že na rozjezd byznysu nebylo moc peněz. Nejvíc nás nastartovalo, když jsme napsali různým americkým technologickým webům,“ říká ve Forbes Byznys podcastu.

Jaké má Apple nároky na zařazení produktu do své online nabídky? Začne se původně pánská značka více zaměřovat i na dámskou klientelu? A dočkáme se prvního kamenného obchodu Danny P.? Vše se dozvíte v podcastu.