Představte si, že by velké značky gastronomie, jako je Coca-Cola, byly pouze černobílé a vyobrazeny v absolutně minimalistickém stylu. Právě takhle uvažoval indický výtvarník Kunel Gaur, jehož černobílá série tvoří součást umělecké sbírky výtvarné agentury Animal, sídlící v Novém Dillí a New Yorku.

Gaur experimentuje s obaly světoznámých výrobků a dosahuje tím nevšedního pohledu na produkty, se kterými jsme v kontaktu dennodenně. Namísto výrazných a často až křiklavých barev nachází v korporátním vizuálu nečekanou harmonii.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Granola bars are overrated.

Příspěvek sdílený Kunel Gaur (@kunelgaur),

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Afterglow.

Příspěvek sdílený Kunel Gaur (@kunelgaur),

Hlavním charakteristickým znakem Gaurovy tvorby je použití monochromatického spektra barev, které na výtvarníkově instagramovém účtu nadchlo již více než 30 tisíc fanoušků.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

La tomatino.

Příspěvek sdílený Kunel Gaur (@kunelgaur),

Najdete tam množství děl s různou tematikou počínaje módou přes kinematografii až po gastronomii. Ta získala nepřekvapivě nejvíce pozornosti, na kterou teď umělec navazuje sérií koláží z rozložených obalů.