Pokud máte pocit, že nejste v práci schopni generovat nové nápady, zkuste si jednou začas prohodit místo s ostatními kolegy. Ukázalo se, že v prostředí lidí, se kterými běžně nepracujeme, jsme kreativnější, a dokonce ochotnější podstupovat větší riziko.

Sunkee Lee, jeden z vedoucích experimentu, který testoval zaměstnance jihokorejské e-commerce společnosti, říká: „Když jsou lidé nuceni interagovat s jinými kolegy, mají větší příležitost pochytit nové nápady na byznysové projekty.“

Nejenže si zaměstnanci v jeho experimentu vedli lépe, co se týče kreativity, dokonce porazili kontrolní skupinu ve finančních výsledcích. Podle Leeho proto, že s kolegy do té doby neznámými přicházely nápady na lepší marketingové strategie a propagaci produktu. 

Až tedy budete v práci v úzkých, vyměňte si místo s kolegou, nejlépe z vedlejšího oddělení. „Budete cvičit dovednosti, ve kterých jste už tak dobří,“ tvrdí Lee. Myslete také na to, že kreativnější výstupy znamenají spokojenějšího zákazníka.