skip to main content
BrandVoice
BrandVoice jsou speciálně označené články a další typy obsahu, které připravuje kreativní studio Forbes BrandVoice Lab ve spolupráci s obchodními partnery. Jejich cílem je informovat o zajímavých produktech a tématech a propojit partnery se čtenáři. Pokud se chcete o BrandVoice dozvědět více, napište na ales.miklik@forbes.cz.

Kanceláře i industriál. Hledá se nejlepší komerční nemovitost Česka

2 minuty čtení

Staré tovární haly a zašlé městské industriální prostory našly v posledních letech nové využití. Vznikají z nich designové prostory pro podnikání či coworking. Nejatraktivnější projekty Česka teď mají šanci ukázat se v nové soutěži.

Realitní společnost CBRE pět let vybírala nejlepší české kanceláře, teď chce hledat trendy i jinde. Místo Zasedačky roku vyhlašuje soutěž Art of Space. Cílem je otevřít dveře kanceláří a představit další moderní komerční nemovitosti u nás.

„Jsem ráda, že se soutěž Zasedačka roku posouvá do nové podoby, která se více zabývá estetickou vizí. Myslím, že Art of Space Awards odhalí nové interpretace, nové talenty i nové uskutečněné projekty,“ říká architektka Eva Jiřičná, která i v nové podobě soutěže zůstává předsedkyní poroty.

Ta bude tentokrát posuzovat nejen moderní zasedačky, ale také obchody, kavárny, banky, sdílené kanceláře a alternativní prostory pro práci nebo trávení volného času. „Trh realit se v České republice dynamicky mění. Netýká se to jen kanceláří, proto jsme se rozhodli tuto soutěž rozšířit také o oblast retailu a industriálu. Chceme dát příležitost všem projektům, a inspirovat tak ostatní, co vše lze v prostorech atraktivně a zároveň prakticky realizovat,“ vysvětluje posun Richard Curran, managing director společnosti CBRE.

Firmy se mohou do soutěže přihlásit do 30. listopadu na adrese artofspace.cz.

Soutěž kopíruje trendy v designu, technologiích i praktickém využívání prostor. Hodnotit se bude inovativní organizace pracovního prostoru nebo míst pro potkávání, jako jsou různé brainstorming zóny a relaxační koutky nejen v kancelářských budovách. „Hledáme místa, kde zaměstnanci, klienti či zákazníci rádi tráví čas. Design neopomíjíme, ale mnohem více nás zajímá pozitivní vliv na náladu lidí užívajících tyto prostory,“ popisuje Ivona Novotná z CBRE.

Soutěží se v následujících kategoriích:

• Nejatraktivnější meeting point
• Design pracovního prostoru
• Design retailového prostoru
• Zdravé prostředí a udržitelnost
• Coworking a flexibilní kancelář
• Revitalizace brownfieldu

Vlastní kategorii mají nevšední retailové projekty nebo revitalizované brownfieldy. Roli při posuzování sehraje i kvalita vzduchu, akustika, světlo a vliv na životní prostředí.

„U coworkingu a sdílených kanceláří nás zajímá, v čem je prostor výjimečný, jaké tradiční i netradiční služby nabízí a jestli následuje trendy. Zároveň je pro nás důležité, jak se prostor snaží zpříjemnit návštěvníkům chvíle strávené prací,“ dodává Novotná.

Do předchozích ročníků CBRE Zasedačky roku se od roku 2014 zapojilo přes 400 firem, ze kterých porota vybrala 179 finalistů a 35 vítězů. Podobná soutěž v současnosti probíhá také na Slovensku, v Rakousku, Polsku, Rumunsku a Belgii.