skip to main content
Forbes Podcast

Když jsem šla přehlídku pro Chanel, nevěděla jsem, co to znamená, říká Tereza Maxová

1 minuta čtení

Jak se stát topmodelkou a filantropkou s Terezou Maxovou

V sedmnácti se Tereza Maxová přihlásila na konkurz jedné francouzské modelingové agentury. Nečekala to, ale vybrali si ji. V Paříži si jí všiml Karl Lagerfeld a ona začala chodit přehlídky pro Chanel, Dior, Pradu nebo Gucci, objevila se v reklamách značek Hermès, Vichy nebo L’Oréal a fotila s těmi nejslavnějšími fotografy.

„Nikdy jsem se ničeho nebála, hlavně ne nových zkušeností nebo možností. I když jsem nevěděla, co dělám, na molo jsem vyšla s úsměvem, ne se strachem,“ říká Tereza Maxová, která v roce 1996 mimo jiné založila Nadaci Terezy Maxové dětem, která je dnes jednou z největších u nás.

Čím si získala světové fotografy? Jak se učila pózovat? Co znamenalo být součástí Elite Division, kolik přehlídek denně dělala a kdy spadla z mola? Poslechněte si celý podcast.