Není tajemstvím, že v době minulé postlehmanovské krize vznikly mimo jiné společnosti jako Slack, Uber či WhatsApp. A podobně jako jsou nyní západní investoři připraveni najít další velkou věc, stejně tak jsou nachystáni i ti lokální. Marek Moravec z venture kapitálového fondu Nation1 a andělský investor Martin Rozhoň mají kapitálově nabito a oči otevřené.

„Vlivem pandemie se katalyzovala spousta věcí a změnila se dynamika spotřebitelského chování. Najednou vznikají příležitosti tam, kde před rokem nebyly… Teď je ten ideální čas založit novou firmu,“ shodují se oba investoři v dalším Forbes Byznys podcastu.

Kdo bude byznysový vítěz současné krize? Mají možného vítěze investoři v portfoliu? Je namístě finančně podržet firmu, kterou koronakrize bolestivě zasáhla? A jaké jsou výhody a nevýhody investování čistě na vlastní triko? Poslechněte si celý podcast.