Brašnářství Tlustý. To je ten slavný příběh o tom, jak IT manažer zvedl skomírající brašnářskou živnost svého známého a za pár let z ní vybudoval ziskovou společnost s téměř 30milionovými tržbami.

I po šesti letech fungování a 50 tisících zákaznících Ivan Petrův věří, že je stále na začátku.

„Nyní máme poprvé mezinárodní obchodní tým složený z Němce, Australana a Rusa, abychom jazykově postihli části světa, kde pro náš byznys cítíme potenciál. A expanze je tvrdá, protože v zahraničí nikoho nezajímáte. A nejméně zajímáte ty, které máte nejblíž, typicky Němce. To je velká výzva,“ říká v dalším díle Forbes Byznys podcastu muž, který se inspiruje Tomášem Baťou.

Může být Made in Czech Republic známkou kvality? Jak malou firmu nakopnout pomocí sociálních sítí? A proč se Brašnářství Tlustý rychle stáhlo z Amazonu? Poslechněte si celý podcast.