• Fryc založil Mall.cz v roce 2000 ještě jako Bílé zboží a vybudoval z něho miliardový e-shop.
  • Jeho Reflex Capital investoval i do hvězdného startupu Productboard.
  • Kultovní oděvní značka outdoorového oblečení Bushman byla těsně před krachem, Fryc do ní investoval a pomohl ji zachránit.
Já bych nemohl být jen tak doma. Nedovedu si představit, že bych si užíval, kdybych nic nedělal. Naopak si myslím, že by to bylo dost ubíjející. (Forbes, září 2016)

Záběr investičního fondu Reflex Capital je hodně rozmanitý a zhodnocuje peníze, které Ondřej Fryc vydělal při prodeji podílu v internetových obchodech společnosti Netretail Holding, jež zastřešovala e-shop Mall.cz a další středo- a východoevropské internetové prodejce. Fryc, který Mall.cz v roce 2000 založil ještě pod názvem Bílé zboží, svůj podíl ve firmě prodal nadvakrát: nejprve větší část v roce 2012 jihoafrickému fondu Naspers a zbytek v roce 2015, kdy kontrolu nad Mall.cz převzala skupina Jakuba Havrlanta. Z Fryce se stal investor, zažil už povedené exity ze startupů Apiary a ePojištění – ve druhém případě držel podíl deset procent při celkové valuaci dosahující tři miliardy korun. Kromě projektů sdružených pod Reflex Capital (dříve Spread Capital) se pustil i do nemovitostí (domy a byty v Praze). Fryc žije kousek za Prahou, rád jezdí na motorce a fandí automobilce Tesla, řídí Model S.