Rudolf Čihák si prošel několika velkými korporacemi, aby si nakonec založil agenturu IdeaSense, která pro ně vytváří inovace. Ta za šest let existence navrhla například nové typy platebních karet, podobu retailového prostoru či portál pro obchodování s nemovitostmi.

„Jakmile jste uvnitř nějakého prostředí, přestanete během určité doby vnímat svět okolo, a proto má mnohem větší šanci přijít s nějakou inovací člověk zvenčí. A mnohdy je to třeba kulturní antropolog nebo sociolog, který s oborem podnikání dané firmy nemá vůbec žádnou historii,“ vysvětluje v dalším Forbes Byznys podcastu Čihák, který dříve pracoval pro AT&T nebo České aerolinie.

Jak startupy ovlivňují fungování velkých firem? Proč je human centered design dnes tak velkým tématem? A co spojuje Teslu a Salesforce? Poslechněte si celý rozhovor níže.

Poslechněte si také: Na Nokii vydělal, krypto stále drží. Jak investuje bývalý šéf Mallu