skip to main content
Český byznys

Prodejna intimních pomůcek Whoop.de.doo je sexy a nestydí se

2 minuty čtení

Už se vám někdy stalo, že by vám v kapse místo telefonu zavibroval vibrátor? Nebo Venušiny kuličky? Jedna z návštěvnic pražského nákupního centra Westfield Chodov takovou zkušenost může mít. Místo do obchodu mobilního operátora totiž omylem zavítala do erotického butiku, který je v nákupním centru o patro výš a ve stejných barvách. A neodešla s prázdnou.

Na podobné reakce mohou být ve Whoop.de.doo storu zvyklí. Nevypadá totiž jako ostatní sexshopy, které znáte z dalších nákupních středisek – jde o první erotický butik v obchodním centru nezahalený neprůhlednými tapetami.

Whoop.de.doo store si otevřela designérka Anna Marešová, známá nejen výrobou ceněných erotických pomůcek, ale třeba i designovou tramvají T3 Coupé. Její nový butik najdete v prvním patře chodovského nákupáku, hned naproti obchodu s módou. Na první dobrou tu zaujme červený koberec a červená křesílka, vytvářející dojem útulného pokojíčku.

Produkty Anny Marešové pojí tři slova: kvalita, minimalistický design a hravost. Kromě klasických Venušiných kuliček a vibrátoru je možné si lékařský silikon, kterým jsou produkty potaženy, užít v hravém uměleckém spojení s kresbami od Lukáše Musila alias Musy. Nebo se na stránkách Whoop.de.doo kreativně vyřádit a nechat si vibrátor popsat vlastním vzkazem do délky 25 znaků.

Nabídku otevřít Whoop.de.doo store dostala Anna Marešová od Westfield Chodov na začátku září a na jeho realizaci měla šibeniční čas. I tak se rozhodla, že do toho půjde. „Když se dá za rok s dopravním podnikem postavit tramvaj, proč by se nedal za 14 dní otevřít obchod!“ komentovala svůj sen nadšená Anna Marešová. Výzvu přijala – a zvládla.

„Whoop.de.doo je prémiová a česká značka, kladoucí důraz na design i kvalitu, a to se nám líbí. Máme radost, že jsme první obchodní centrum, které má takový krásný butik s intimními pomůckami pro ženy,“ doplnila Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

Whoop.de.doo store je otevřený dočasně do konce roku. Jde o zkoušku nejen pro Westfield Chodov, ale obecně toho, jak se vlastně bude obchodu žít v prostředí velkého nákupního centra. Aby měl celý sexy experiment smysl i finančně a designérce se pokryly náklady na provoz, potřebuje do konce roku prodat cca 200 kusů Venušiných kuliček a 40 až 50 vibrátorů.

K dalšímu úspěchu má Anna Marešová slušně nakročeno. Za loni představenou tramvaj získala ocenění Red Dot Design Award, které si odnesla také v roce 2016 právě za vibrátor Whoop.de.doo. O rok později k němu přidala ceny Louskáček a  A’ Design Award & Competition a loni si odnesla vítězství ze soutěže produktového designu BIG SEE v Lublani.

Během příštího roku by měl na přelomu jara a léta k designovým produktům Whoop.de.doo přibýt také menstruační kalíšek a napřesrok vibrační vajíčko. V případě úspěchu butiku na Chodově budou samozřejmě k dostání i tam – mezi výlohami pekáren, hračkářství a mobilních operátorů.