Nový koronavirus má na Tomáše Čupra specifické účinky – funguje u něj jako byznysový doping. V průběhu nouzového stavu vzrostly objednávky na Rohlík.cz o 50 procent a spustil hned tři nové služby. A spanilou jízdu časy, které e-commerce nabídly ojedinělou příležitost, zakončuje Rohlík vlastní řadou výrobků. Pod značkou Bez kompromisu chce zákazníkům nabídnout prémiové potraviny v kvalitě, za kterou v klíčovém vizuálu kampaně ručí Čupr vlastní hlavou.

„Polovičatých řešení už bylo v Česku dost. V privátní značce přinášíme jídlo bez kompromisu v kvalitě i chuti. Je vyráběno bez klecí, bez lží, bez barviv a v obalech, které jsou šetrnější k životnímu prostředí,“ prohlašuje šéf největšího online supermarketu v zemi.

„Věříme si, že naše produkty jsou natolik skvělé, že se nebojíme zpětné vazby od zákazníků,“ tvrdí Čupr a slibuje, že pokud zákazníci nebudou s kvalitou spokojeni, Rohlík jim vrátí dvojnásobek kupní ceny. Od nové privátní značky, která nahradí stávající privátku Rohlík.cz, čeká byznysmen tradičně skoupý na čísla nárůst prodejů o 10 procent. „Věřím, že prodáme 400 tisíc produktů měsíčně.“

Řadu Bez kompromisu připravoval Čuprův tým rok. Pro začátek sestavili portfolio 74 výrobků od už prověřených dodavatelů Rohlíku, českých farmářů a výrobců i dovozců delikates ze zahraničí. „Naší ambicí je, aby si zákazník pod značkou mohl pořídit kompletní sortiment potravin, od mléčných výrobků přes uzeniny, hotová jídla až po trvanlivý sortiment. Zatím jsme vynechali pouze čerstvé maso. Z velké části jde o unikátní produkty, které nikde jinde neochutnáte. Samozřejmě nemůžeme mít patent třeba na vejce,“ doplňuje Petra Roulland, vedoucí privátní značky.

Po tři dny od uvedení budou mít zákazníci možnost otestovat každý den jeden vybraný produkt Bez kompromisu za symbolickou korunu. Vždy v předvečer zveřejní Rohlík na sociálních sítích, o jaký výrobek se jedná. „Reakce a zájem zákazníků budou vodítkem, jaké další výrobky do sortimentu zapojovat,“ říká Tomáš Čupr.