skip to main content
Český byznys

Scott & Weber uzmul WeWorku Václavák. Chce být kancelářskou jedničkou v Česku

2 minuty čtení

Jeden z největších poskytovatelů pracovních prostor u nás se rozrůstá. Společnost Scott & Weber otevřela nový cowork a flexibilní kanceláře v pražském Karlíně. Zároveň uspěla v boji o lukrativní místa v nově se rodící budově The Flow Building na Václavském náměstí, když porazila populární WeWork.

V někdejším Květinovém domě na spojnici Václavského náměstí a Opletalovy ulice, kde bude mimo jiné první česká prodejna řetězce s levnou módou Primark, chce Scott & Weber zprovoznit kromě dalšího coworku také plně vybavené kanceláře doprovázené veškerým servisem.

Vizualizace Flow Building na Václavském náměstí | Repro Flow East

„Přítomnost ve Flow Building pro nás představuje milník, bude to náš vlajkový projekt,“ líčí Adam Zvada, ředitel Scott & Weber. Kanceláře firmy v srdci metropole by dle něj měly disponovat výjimečným designem, o nějž se postará uznávané architektonické studio Chapman Taylor. Zpřístupněny by měly být během letošního podzimu.

Vedle toho společnost, která díky této akvizici bude mít prostory v šesti pražských centrech o rozloze 13 600 metrů čtverečních, počátkem února otevřela v karlínské budově Praga Studios butikový coworking inspirovaný přírodou Urban Paradise.

Ještě v tomto roce by ráda získala další prostory v Praze 4 a v Brně. S plochou přes 19 tisíc metrů čtverečních, která by pojala celkem 2300 pracovníků, by se dost pravděpodobně stala českou jedničkou na poli flexibilních kanceláří a coworkingu.

Záleží však i na tom, jestli na tuzemském trhu nedojde ke spojení společností Regus, světového lídra v poskytování servisových kanceláří, a Spaces, které mají stejného majitele (IWG), ale prozatím vystupují samostatně.

Podle Lenky Hrudíkové ze společnosti CBRE, odbornice na coworking u nás, vynikají kanceláře Scott & Weber skvělou lokací, vybavením, designem a kvalitou služeb. „Evidujeme vysokou poptávku po jejich prostorách a máme mnoho klientů na čekací listině,“ tvrdí Hrudíková. „Klienti, které jsme zde umístili, jsou nadmíru spokojení.“

Zvýšit povědomí o své činnosti chce firma, jejíž roční obrat převyšuje 100 milionů korun, několika vzdělávacími akcemi se zaměřením na byznys a úspěch. Uskutečnit by se měly ve zmíněném Urban Paradise, kde by v nadcházejících týdnech měla přednášet řada lídrů z byznysového prostředí i známých tváří společenského života.