skip to main content
Forbes

Technické specifikace inzerce na Forbes.cz

LEADERBOARD

Dodejte prosím následující součásti:

  • Desktopový obsah (jedna z následujících možností):
    • Statický obrázek o rozměrech 1940 × 420 px ve formátu JPEG RGB, PNG nebo GIF do 500 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v obrázku nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí obrázku prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px).
    • Animovaný GIF o rozměrech 1940 × 420 px do 700 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v GIF nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí motivu prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px); v případě komplikovanější animace, která by jinak přesáhla velikost 700 kB, můžete zmenšit rozměry na 970 × 210 px (výška malého písmene „x-height“ pak stačí 8 px a tloušťka případného okraje obrázku 1 px).
    • Balíček HTML5 banneru o rozměrech 970 × 210 device independent pixelů podle specifikací nástroje Google Ad Manager do velikosti 700 kB; rastrová grafika v rámci balíčku musí být vykreslena alespoň se škálovacím faktorem 2,0 („@2x“, retina rozlišení, … viz tento článek) a v případě bílého pozadí reklamy vyžadujeme rámeček jinou barvou o tloušťce alespoň jednoho device independent pixelu.
  • Mobilní obsah (jedna z následujících možností):
    • Statický obrázek o rozměrech 640 × 100 px ve formátu JPEG RGB, PNG nebo GIF do 350 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v obrázku nesmí být menší než 16 px).
    • Animovaný GIF o rozměrech 640 × 100 px do velikosti 500 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v GIF nesmí být menší než 16 px).
    • Balíček HTML5 banneru o rozměrech 320 × 50 device independent pixelů podle specifikací nástroje Google Ad Manager; rastrová grafika v rámci balíčku musí být vykreslena alespoň se škálovacím faktorem 2,0 („@2x“, retina rozlišení, … viz tento článek).
  • Cílovou URL prokliku
  • (Volitelně) URL na protokolu https:// směřující na průhledný 1 × 1 px obrázek pro vaše vlastní měření impresí

BANNER V ČLÁNKU – SKYSCRAPER A MOBILNÍ SQUARE

Dodejte prosím následující součásti:

  • Desktopový obsah (jedna z následujících možností):
    • Statický obrázek o rozměrech 320 × 1200 px ve formátu JPEG RGB, PNG nebo GIF do 500 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v obrázku nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí obrázku prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px).
    • Animovaný GIF o rozměrech 320 × 1200 px do 700 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v GIF nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí motivu prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px); v případě komplikovanější animace, která by jinak přesáhla velikost 700 kB, můžete zmenšit rozměry na 160 × 600 px (výška malého písmene „x-height“ pak stačí 8 px a tloušťka případného okraje obrázku 1 px).
    • Balíček HTML5 banneru o rozměrech 160 × 600 device independent pixelů podle specifikací nástroje Google Ad Manager do velikosti 700 kB; rastrová grafika v rámci balíčku musí být vykreslena alespoň se škálovacím faktorem 2,0 („@2x“, retina rozlišení, … viz tento článek) a v případě bílého pozadí reklamy vyžadujeme rámeček jinou barvou o tloušťce alespoň jednoho device independent pixelu.
  • Mobilní obsah (jedna z následujících možností):
    • Statický obrázek o rozměrech 500 × 500 px ve formátu JPEG RGB, PNG nebo GIF do 350 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v obrázku nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí obrázku prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px).
    • Animovaný GIF o rozměrech 500 × 500 px do velikosti 500 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v GIF nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí motivu prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px).
    • Balíček HTML5 banneru o rozměrech 250 × 250 device independent pixelů podle specifikací nástroje Google Ad Manager; rastrová grafika v rámci balíčku musí být vykreslena alespoň se škálovacím faktorem 2,0 („@2x“, retina rozlišení, … viz tento článek) a v případě bílého pozadí reklamy vyžadujeme rámeček jinou barvou o tloušťce alespoň jednoho device independent pixelu.
  • Cílovou URL prokliku
  • (Volitelně) URL na protokolu https:// směřující na průhledný 1 × 1 px obrázek pro vaše vlastní měření impresí

BANNER POD ČLÁNKEM

Reklama

Dodejte prosím následující součásti:

  • Desktopový obsah (jedna z následujících možností):
    • Statický obrázek o rozměrech 960 × 476 px ve formátu JPEG RGB, PNG nebo GIF do 500 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v obrázku nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí obrázku prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px).
    • Animovaný GIF o rozměrech 960 × 476 px do 700 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v GIF nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí motivu prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px); v případě komplikovanější animace, která by jinak přesáhla velikost 700 kB, můžete zmenšit rozměry na 480 × 238 px (výška malého písmene „x-height“ pak stačí 8 px a tloušťka případného okraje obrázku 1 px).
    • Balíček HTML5 banneru o rozměrech 480 × 238 device independent pixelů podle specifikací nástroje Google Ad Manager; rastrová grafika v rámci balíčku musí být vykreslena alespoň se škálovacím faktorem 2,0 („@2x“, retina rozlišení, … viz tento článek) a v případě bílého pozadí reklamy vyžadujeme rámeček jinou barvou o tloušťce alespoň jednoho device independent pixelu.
  • Mobilní obsah (jedna z následujících možností):
    • Statický obrázek o rozměrech 600 × 200 px ve formátu JPEG RGB, PNG nebo GIF do 350 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v obrázku nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí obrázku prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px).
    • Animovaný GIF o rozměrech 600 × 200 px do velikosti 500 kB (výška malého písmene „x-height“ v textech v GIF nesmí být menší než 16 px; v případě bílého pozadí motivu prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce 2 px).
    • Balíček HTML5 banneru o rozměrech 300 × 100 device independent pixelů podle specifikací nástroje Google Ad Manager; rastrová grafika v rámci balíčku musí být vykreslena alespoň se škálovacím faktorem 2,0 („@2x“, retina rozlišení, … viz tento článek) a v případě bílého pozadí reklamy vyžadujeme rámeček jinou barvou o tloušťce alespoň jednoho device independent pixelu.
  • Cílovou URL prokliku
  • (Volitelně) URL na protokolu https:// směřující na průhledný 1 × 1 px obrázek pro vaše vlastní měření impresí

INZERCE V NEWSLETTERECH ESPRESSO A COCKTAIL

Dodejte prosím následující součásti:

  • Banner ve formátu PNG o rozměrech 1350 × 660 px (výška malého písmene „x-height“ v textech v obrázku nesmí být menší než 22 px; v případě bílého pozadí obrázku prosím přidejte okraj jiné barvy o tloušťce alespoň 4 px).
  • Cílovou URL prokliku banneru
  • Odstavec textu o délce přibližně 300 znaků – volitelně označte část textu jako prokliknutelnou a přidejte URL na tento proklik (není možné používat tučný text, části textu psané VELKÝMI PÍSMENY nebo více než jednu prokliknutelnou část).
  • (Volitelně) Údaje ke call to action tlačítku – text na tlačítku o délce maximálně 25 znaků (není možné používat VŠECHNA VELKÁ PÍSMENA), URL prokliku tlačítka a barvu tlačítka v profilu RGB (mějte na paměti, že barva textu v tlačítku je černá, počítejte tedy prosím s dostatečným kontrastem).
  • Stáhněte si specifikaci inzerce pro newslettery Forbesu ve formátu PDF. V dokumentu je i vizuální ukázka jednotlivých součástí v kontextu. Stáhnout dokument »
  • Poznámka: Náš systém pro odesílání newsletterů bohužel neumožňuje vkládání klientských pixelů pro měření impresí.

BRANDING WEBU

Specifikace brandingu webu Forbes.cz s vizuálními ukázkami najdete v samostatném dokumentu PDF. Stáhnout dokument »

Reklama
Reklama
Reklama