E-shop s teniskami Footshop, který vznikl jako studentský projekt Petera Hajdučka, je po sedmi letech od založení stabilním byznysem s obratem přes 500 milionů korun. Jedním z pilířů úspěchu jsou i kamenné pobočky – a ačkoli slouží primárně jako výstavní skříně, vždy si na sebe podle Hajdučka musí vydělat.
„Kamenný obchod je pro nás vrcholem brand marketingu. Například Adidas nás má ve skupině nejdůležitějších retailerů. Bez fyzických obchodů, které splňují určitý standard, bychom na přísun unikátních kolekcí mohli zapomenout,“ vysvětluje devětadvacetiletý podnikatel.
Jaké jsou největší výzvy řízení firmy s mladým kolektivem? Proč se Hajdučkova role každých šest měsíců mění? A jak se dívá na vstup velkých zahraničních módních hráčů do Česka? Poslechněte si celý podcast.
7. 3. 20191 minuta čtení
Zdravko Krstanov
šéfredaktor Forbes.cz
Zajímá ho, jak přemýšlejí ti, kteří se dostanou od nuly k jedničce. Sleduje startupovou scénu, akciové trhy a nejbohatší Čechy. Je autorem podcastu Funny Money a rozhovorů se špičkami českého byznysu, jako jsou třeba Daniel Křetínský, Marek Dospiva či Michal Strnad. Online verzi českého Forbes vede od roku 2022.