skip to main content
Byznys

Zlaté, nebo se zebrou? Saint Laurent rozjel byznys s luxusními kondomy

1 minuta čtení

Milovníci superznačkového zboží za všech okolností by měli okamžitě zbystřit. Luxusní módní dům Saint Laurent totiž v Paříži představil svou zbrusu novou a velmi originální kolekci zboží – a rozhodně nejde o módní oblečení.

I tenhle kousek přitom patří na holé tělo. Kreativní ředitel domu Saint Laurent Anthony Vaccarello představil na svém Instagramu novou řadu kondomů, které ozdobí ikonické logo legendární značky založené kdysi Yvesem Saint-Laurentem.

Nový, nečekaný sortiment rozjíždí doprovodná kampaň s výmluvným názvem The Love Affair, jejíž tváří je slavný potetovaný model David Alexander Flinn, vyfocený fotografkou Anjou Rubik tak, jak ho pánbůh stvořil.

Foto Juergen Teller

A pánové (i dámy) budou mít při nákupu samozřejmě na výběr: kondomy se prodávají ve zlaté variantě, možností je design zebří srsti nebo verze se srdíčky, určená romantickým povahám. Prodejní cena? Od dvou eur po osmdesát, podle varianty.

Prezervativy jsou prozatím k dostání jen v butiku Saint Laurent Rive Droite na adrese 213 Rue Saint-Honoré v centru Paříže. Pokud tedy míříte do města světel, o ochranu máte postaráno.