„Většinu startupových zakladatelů čeká po pár letech velký šok,“ varuje v dalším díle Forbes Byznys podcastu stratég a konzultant v oblasti brandbuildingu Milan Šemelák.

Po přelétávání mezi Londýnem, Singapurem či Los Angeles a pomáhání velkým firmám typu Starbucksu či Unileveru s budováním značky se usídlil v Praze a tuzemským společnostem se snaží předat jedinou message – vytvářejte přidanou hodnotu.

Šemelák často zmiňuje, že startupový ekosystém funguje na steroidech, které většině účastníků hry zamlžily vidění. „Když dojdou investorské peníze, founder se probudí a zjistí, že má příjmy ve výši 300 dolarů od 300 zákazníků.“

Jak přistupovat k inovacím bez buzzwordů, když jste startup, korporace či investor? Kde dělají jednotlivé skupiny největší chyby? A co mohou udělat pro to, aby je nesrazila ekonomická krize? Poslechněte si celý podcast výše.

Poslechněte si také: Nejsme hloupější než na Stanfordu, jen nechceme měnit svět, říká investor