Larisa Francírková po několikaletém působení ve státní sféře a neziskovém sektoru pracovala v oblasti telekomunikací a pojišťovnictví. Ve společnosti Renomia se věnovala lokálnímu a mezinárodnímu obchodu a následně se stala ředitelkou komunikace. Nyní působí jako koučka a konzultantka v českých i zahraničních společnostech. Zaměřuje se na oblast leadershipu a na řešení problematiky spojené se zvyšováním kvality služeb v oblastech obchodu a podnikání.


Patříte k těm, kteří vstávají každý den do práce spíše z povinnosti? I já jsem si prošla obdobím, kdy jsem se netěšila do kanceláře, na své kolegy a už vůbec ne na klienty. Možná jste stejně jako já několikrát změnili svého zaměstnavatele či pozici, a přesto to stále nebylo ono.

Čtěte také: 12 knih, které udělaly z Jeffa Bezose lídra a miliardáře

Ze své vlastní zkušenosti můžu poradit, že svůj pracovní život si můžete udělat přesně takový, jak ho budete chtít mít právě teď, aniž byste hledali novou práci. Pokud v zaměstnání usilujete o reálnou změnu, pak by vám k tomu mohly pomoct uvedené knihy. I mne v kariéře zásadně ovlivnily a nyní je doporučuji při seminářích a firemních schůzkách svým klientům.

Věřím, že i vás mohou nasměrovat, jak bez obav a citlivě komunikovat své názory a proměňovat atmosféru pracovního prostředí, v němž se právě teď nacházíte.

[gss ids=“43502,43501,43500,43499,43498″]