Jeho klipy mají na YouTube milionovou sledovanost, na Instagramu má 700 tisíc fanoušků (pro srovnání, Leoš Mareš má o 30 tisíc víc). Navíc se věnuje bojovým sportům – minulý rok se stal mistrem Asie v brazilském džiu-džitsu – a šíří veganskou osvětu, že bez konzumace masa bude na světě líp.

Ben Cristovao dokázal přetavit účast v televizní soutěži a své působení na sociálních sítí do pozice jednoho z nejvýraznějších českých performerů současnosti. I proto se před několika lety objevil v našem výběru mladých talentů 30 pod 30.

„Financoval jsem si své songy i klipy a měl jsem momenty, kdy to z pohledu výdajů přestávala být sranda. Zároveň jsem věděl, že se můžu pořád posouvat dál. Dokud cítím, že věci můžu dělat ještě líp, má smysl do nich investovat,“ říká Cristovao, který si letos k oslavě desetiletí v hudebním byznysu nadělí koncert v pražské O2 areně.

Existoval by Ben Cristovao bez sociálních sítí? Jak dlouho mu trvá napsat jeden song? O čem rozhoduje jeho agentura, proč nechce prorazit do zahraničí a kolik vydělává? Poslechněte si celý podcast.